.:BroozDownload:.

.:BroozDownload:.
  •  

 

 

باتری های معمولی لپ تاپ نیز همانند سایر وسایل الکترونیکی برای خود عمر مشخصی دارند. این باتری ها معمولأ پس از ۱ تا ۲ سال کار مداوم ، کارایی اصلی خودشان را از دست میدهند و در نهایت تنها میتوانند ۱۰ تا ۱۵ دقیقه شارژ خود را حفظ کنند. در صورتی که باتری لپ تاپ شما نیز به این بلا دچار شده است پیش از هر اقدام دیگری دست نگاه دارید و این ترفند واقعأ اعجاب انگیز با روشی اعجاب انگیزتر را بر روی باتری خود را اعمال کنید! چرا که با این کار میتوانید جان دوباره ای به باتری ببخشید و به نوعی آن را احیا کنید ، چرا که مجددأ باتری میتواند ۱ الی ۲ ساعت شارژ خود را نگه دارد و دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید.
برای اینکار ، روش کار را بدون ترس و واهمه انجام دهید!

کافی است باتری را به مدت ۱۴ الی ۱۵ ساعت در داخل فریزر قرار دهید!
تا باتری لپ تاپ شما کاملأ فریز شود!
سپس باتری را ۳ الی ۴ بار شارژ و دشارژ نمایید.
اکنون باتری لپتاپ شما پس از گذراندن یک خواب زمستانی جان تازه ای پیدا کرده است و میتوانید بیش از گذشته برای شما کار کند.

شاید از این عمل تعجب کنید و ارتباطی بین این دو کار نیابید.
اما جالب است بدانید که این کار پایه و اساسی کاملأ علمی دارد ، چرا که همانطور میدانید به طور کلی در اجسام مختلف به دلیل لرزش طبیعی مولکولها جریان برق به راحتی از آنها عبور نمی کند. این مشکل در اجسام رسانا کمتر است ، زیرا مولکول ها به شکل منظم قرار می گیرند و جریان راحت تر عبور می کند ، اما برای ابر رسانا کردن باید جسم رو سرد نمود تا لرزش مولکولها کمتر شود (این لرزش هیچ گاه صفر نخواهد شد ، مگر در صفر مطلق یعنی ۲۷۳- درجه سانتیگراد که البته تا امروز دست نیافتنی باقی مانده است) ، در نتیجه سرعت و کیفیت عبور جریان بهتر خواهد شود. دلیل بهتر کار کردن سی پی یو در درمای پایین نیز همین موضوع است.

این موضوع توسط وب سایتپی سی ترفند عملأ بر روی باتری یک لپ تاپ HP تست شد ، باتری که پس ۱سال و نیم کارکرد ، تنها به مدت ۱۰ دقیقه شارژ را نگه میداشت ، پس از اجرای این ترفند ، پس از اولین شارژ توانست ۴۵ دقیقه و در دفعات بعدی تا ۱.۵ تا ۲ ساعت شارژ را نگاه دارد.

از این موضوع و به نوعی نوآوری میتوان حتی در مورد هارد دیسک هم استفاده کرد ، هاردی که کار نمیکند را در صورتی که ۱۰ تا ۱۵ ساعت در فریزر فریز نمایید و سپس وصل نمایید را نیز میتوان با این روش بازیابی کرد.

همچنین برای تثبیت این موضوع ، ویدئویی نیز در سایت Metacafe منتشر شده است که کلیه عملیات به شکل تصویری قابل مشاهده است. این ویدئوی آنلاین در سیستم به اشتراک گذاری ویدئوی Metacafe به نشانی http://www.metacafe.com/watch/781300/reviv…_laptop_batteryدر دسترس است.

لازم به ذکر است تا باتری شما دچار مشکل نشده است این ترفند را بر روی آن اجرا نکنید. همچنین این تنها بر روی باتری لپ تاپ تست شده است ، طبعأ امکان این کار بر روی همه باتری های لوازم الکترونیکی یا خود آنها وجود ندارد ، مگر دستگاه هایی که ساختاری همانند باتری های لپ تاپ داشته باشند.

رمزفایل:fdl.loxblog.com


راهنماي دانلود

بازديدكننده گرامي نكات زير جهت بهره برداري كامل از اين وب سايت قابل ملاحظه مي باشد:

  • دانلود کليه فايلها براي عموم کاملا رايگان بوده و نياز به هيچ وجه اشتراک VIP يا غيره ندارد.
  • براي دانلود راحت تر از نرم افزار مديريت دانلود نظير IDM استفاده نمائيد.
  • ممکن است برخي از کرکها توسط آنتي ويروس سيستم شما به عنوان ويروس شناسائي شود لازم به ذکر است که اين کرک ها مطمئن بوده و به دليل عملياتي که انجام ميدهند به عنوان ويروس شناسائي مي شوند.
  • در صورتي که در زمان استخراج فايل هاي فشرده (Extraction) با خطاي CRC برخورد کرديد مي بايست فايل را مجددا دانلود نمائيد و اگر فايل به صورت چند قسمتي است، دقت کنيد که در کدام قسمت با اين خطا برخورد مي کنيد که همان قسمت بايد مجددا دانلود شود.
  • شما براي استخراج فايل هاي فشرده نياز به نرم افزارهاي فشرده ساز نظير WinRAR يا Winzip داريد.
  • براي استخراج فايل هاي فشرده چند قسمتي که به صورت part01, part02 و ... مي باشد لازم است تمامي فايلها را درون يک پوشه جمع آوري کنيد و با نرم افزار Winrar پارت 01 آنرا از حالت فشرده خارج نماييد(بقيه پارتها خود به خود شناخته مي شوند).
  • براي استفاده از فايلهاي ISO مي بايست آنها را توسط نرم افزارهايي نظير Nero يا Ashampoo بر روي سي دي يا دي وي دي رايت نمائيد تا بتوانيد از آن استفاده نمائيد. (يا در صورت امكان از درايوها مجازي كه توسط نرم افزارها ساخته و شبيه سازي مي شوند استفاده نماييد.)
  • براي استفاده از فايلهاي Cue , Bin ميباست آنها را توسط نرم افزار Alcohol 120% بر روي سي دي يا دي وي دي رايت نمائيد تا بتوانيد از آن استفاده نمائيد. (يا در صورت امكان از درايوها مجازي كه توسط نرم افزارها ساخته و شبيه سازي مي شوند استفاده نماييد.)
  • پسورد تمامي فايلها www.broozdownload.ir است .

يادآور مي شويم كه بي صبرانه مشتاق دريافت نظرات، پيشنهادات و انتقادات سازنده شما عزيزان هستيم.

|| با تشکر : مدیریت پرتال تخصصی دانلود رایگان ||

نظرات شما عزیزان:

parsi-server
ساعت11:59---4 تير 1390
جشنواره تابستاني پارسي سرور

20 درصد تخفيف بر روي تمام پلن ها

تمام پلن ها داراي پهناي باند نامحدود ميباشند.

پس وقت را از دست ندهيد

امكانت پارسي سرور:

ميزباني وب خدمات دامنه و...

امنيت بالا(تضميني)

قيمت پايين

امكان كسب درآمد دائمي و مطمئن.

افزايش بازديد وبسايت

افزايش پيج رنك گوگل

ارسال ايميل تبيغاتي

وخيلي امكانات ديگر.



وبسايت:

Www.Parsi-Server.Com

ايميل و آيدي:

Parsi.server@yahoo.com

Parsi.server@ymail.com



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 4 تير 1390برچسب:تقلب,باتری لپتاب,ترفند باتری لپتاب, توسط رامین کمالی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :